OLAYA MARÍN
Hi ha res millor que llegir durant les vacances de l’estiu? Us proposem quatre lectures per a grans i petits que no poden faltar a la vostra maleta!

Hierba mora, de Teresa Moure (Hoja de Lata, 2021)
Teresa Moure ha configurat una història única en què l’amistat i el saber de les dones pren el protagonisme. El filòsof Descartes va conèixer dues dones úniques que van marcar el seu pensament: la reina Cristina de Suècia i Hélène Jans. En quin punt estaríem ara si les haguéssim reconegut? Un llibre per gaudir i reflexionar.

Les mares no, de Katixe Aguirre (Ara Llibres, 2020)
Una història addictiva que us posarà al límit i us farà reflexionar sobre la maternitat. Una escriptora que acaba de ser mare sent que una altra ha ofegat els seus nadons a la banyera. Com és possible? A través d’una investigació intrigant, Katixe Aguirre posarà sobre la taula tots els aspectes amagats de la maternitat.

Cómo se hace un museo, de Ondřej Chrobák i Martin Vaněk (Nórdica Libros, 2020)
Per què existeixen els museus? Qui els va crear? Com funcionen? Com s’organitzen les exposicions? Amb aquest llibre els nens i nenes trobaran les respostes a totes aquestes preguntes i més. Una oportunitat per submergir-se en el món dels museus i conèixer-ne tots els secrets.

Caminant junts per la lluna, de Pep Puig (L’Altra Tribu, 2020)
Pep Puig retrata d’una manera excel·lent l’estiu al poble amb la colla d’amics. Una novel·la per recordar aquells estius amb nostàlgia i per regalar a aquells joves que tot just comencen el seu camí.