Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.

La Revista            Qui som           Publicitat           Contacte

Pràctica exprés de ioga a la feina

Visualitzacions 1.26Kırşehir

Ara que tots hem tornat a la rutina amb els nostres millors propòsits per a aquest any que comença, és el moment ideal per tornar a menjar millor, cuidar-se i practicar ioga. 

Molts cops acabem deixant tot això de banda per falta de temps. Per això avui us presento aquesta proposta iogui que podreu fer al lloc de treball sense cap més excusa.

Es tracta d’una pràctica exprés que pot alleujar el vostre dia a dia i us pot ajudar a combatre l’estrès i la mala postura. 

Asseure’ns encorbats davant l’ordinador, i mantenir el cos inactiu i en una mala posició durant com a mínim tota una jornada laboral pot tenir efectes molt negatius per a la nostra salut. 

De manera inconscient, es genera molta tensió a l’esquena, les cervicals, el coll… tot això comporta que al final del dia sortim esgotats de treballar, sense ganes de fer res més.

Us explico alguns moviments i postures que podeu fer cada dia, en només cinc minuts, perquè estar assegut a l’oficina no sigui un problema.

Torsions de columna

Amb els dos peus a terra, subjecteu-vos el genoll esquerre amb la mà dreta i envolteu la cadira per darrere amb l’altre braç, allargueu l’esquena cap amunt i gireu lleugerament el cos enrere. Pressioneu amb les dues mans per augmentar el gir amb compte. No us espanteu si sentiu algun petit crac, són les vèrtebres tornant a la seva posició. 

Repetiu la mateixa postura cap a l’altre costat.

Obertura de malucs

Ara flexioneu una cama i porteu-la a la cuixa de la cama contrària. Porteu el tronc en direcció a les cames fins on pugueu, respectant la flexibilitat del cos i sense forçar. Si us sentiu còmodes i busqueu més estirament, allargueu els braços cap a terra per intensificar la postura. Repetiu cap a l’altra banda.

Flexió cap endavant i estirament de braços

Per fer aquesta flexió, asseguts a la cadira porteu tot el tronc cap a les cuixes i deixeu anar el cap. Els braços i el cap cauen sense pes cap a terra. Aquesta postura ajudarà a activar la circulació a tot el cos.

Per fer l’estirament de braços amb una petita torsió, agafeu-vos el peu esquerre amb la mà dreta i tireu el braç esquerre cap amunt. Dirigiu la mirada cap al braç esquerre.

Com sempre, repetiu el mateix procés cap a l’altra banda.

Flexió amb cadira

Estireu els braços portant les mans al darrere de la cadira fins a formar un angle de 45 graus amb el cos. Porteu la mirada cap avall i respireu en aquesta postura.

Gràcies a aquesta pràctica curta, podreu millorar la postura, enfortir l’esquena i alliberar l’energia estancada que es genera al llarg del dia.

Recordeu a més fer pauses regulars quan estigueu davant l’ordinador i aprofiteu per fer altres estiraments i caminar una mica. 

You don't have permission to register
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×